نوع فایل:power point قابل ویرایش: 6 اسلاید قسمتی از اسلایدها: تجزيه و تحليل موقعیت ووضعیت شرکت با آنالیز SWOT انجام میگیرد تدوین برنامه های استراتژیک وترجمه آن در بخش عملیاتی (بخش بازار یابی و سایر بخشها) با تدوین برنامه ریزی استراتژیک مشخص می شود که ازهرواحد business چه چیزی خواسته می شود؟وآنها چه باید بکنند؟ یک استراتژی بازاریابی عبارت است از : منطق بازاریابی که شرکت امید وار است بدان وسیله به اهداف بلند مدت & .
دانلود فایل فایل ,تحليل ,تجزيه ,تدوین برنامه ,پاورپوینت رابطه منبع
درباره این سایت